Het uitbesteden van telefoongesprekken

Als ondernemer bent u dag in dag uit druk bezig met het zorgen voor uw onderneming. Alleen het allerbeste is goed genoeg voor uw zaak. Het kan echter zo zijn dat u of uw medewerkers te druk zijn met doen waar ze goed in zijn, namelijk uw onderneming een niveau hoger brengen. Het kan dan ook wel eens voorkomen dat je een oproep mist, dat is vervelend want dat kan zomaar het verschil tussen wel of geen nieuwe klant maken. Gelukkig bestaan er genoeg services die u kunnen ondersteunen met het opnemen van de telefoon, dit kan op verschillende manieren en daar valt verder in dit artikel meer over te lezen. Door het opnemen van de telefoon kunt u weer al uw liefde in uw zaak stoppen en hoef je niet per sé een dure telefoniste volledig in te huren.

Antwoordservice

Even geen tijd om op te nemen omdat u bijvoorbeeld in een vergadering zit? Dan hoef je door gebruik te maken van een antwoordservice geen zorgen te maken over ontevreden klanten. De telefoon word namelijk doorgeschakeld naar een professionele callcenter medewerker die iedereen goed te woord kan staan. Deze medewerker is altijd dezelfde persoon zodat die precies weet wat uw wensen zijn en weet daar dan ook perfect aansluiting op te vinden. Met de antwoordservice heb je bij wijze van een persoonlijke receptioniste die uw werk een stuk makkelijker maakt.

 

Inbound Callcenterservice

Deze vorm van telefoonservice gaat net een stap verder dan de eerder benoemde antwoordservice en zorgt voor een vaste opneem service, de telefoon staat dus in principe altijd doorgeschakeld naar het callcenter. Zo kunt u een helpdesk of klantenservice uit handen geven aan professionele en getrainde telefonisten. Natuurlijk krijgt u hier wederom te maken met een vaste medewerker die precies doet zoals u het wilt.

 

Het is bij beide opties mogelijk om met een systeem naar uw wens te werken zodat het perfect aansluit bij uw bedrijfsvoering.

http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl/