KPN klantenservice helpdesk

KPN is een groot bedrijf in Nederland. Er werken meer dan 25.000 mensen en het bedrijf verzorgt voor miljoenen huishoudens telefonie, internet en/of televisie. Er gaat natuurlijk wel eens iets fout met het leveren van een van deze diensten, en daarvoor is er de KPN klantenservice helpdesk. Hier kunnen de klanten contact mee opnemen, als er op wat voor manier iets fout gaat met een van de diensten die het bedrijf levert.

Contact opnemen met de KPN klantenservice

Er zijn verschillende manieren, waarop er contact kan worden gezocht met de KPN klantenservice helpdesk. U kunt ten eerste op de website kijken, of er informatie te vinden is over uw probleem. Vaat staan er op de website informatie over bijvoorbeeld de aansluiting van uw product of fouten in de levering en ook wat u in deze gevallen moet doen. De KPN klantenservice heeft op de website ook een afdeling ‘meest gestelde vragen’, waar u kunt kijken of uw vraag vaker wordt gesteld en of er een antwoord op gegeven is door KPN. Komt u er nu nog niet uit? Dan kunt u contact opnemen met de KPN klantenservice door een vraag te stellen op het forum of via social media. Een medewerker van de klantenservice behandelt je vraag dan zo snel mogelijk en geeft een oplossing voor het probleem of informatie over eventuele vervolgstappen.

Bellen naar de klantenservice

U kunt ook bellen. Het voordeel hiervan is dat u als u iemand aan de lijn heeft, u het probleem goed kunt uitleggen. De kans is hierbij groter dat de medewerker van de KPN klantenservice u goed begrijpt dan als u de vraag via het internet stelt. Ook krijgt u direct een antwoord en informatie over wat u zou moeten doen. Een nadeel van bellen is echter dat u de kans hebt lang te moeten wachten: veel mensen kiezen ervoor om te bellen.

http://deklantenservice.nl/bedrijven/kpn-klantenservice/